LED-schermen geven een helder beeld waardoor de aandacht automatisch getrokken wordt. Sprekende content op narrowcasting indoor LED-schermen zorgt ervoor dat jouw bezoeker getriggerd wordt om te blijven kijken.
Haarscherp beeld van dichtbij
De hoge resolutie van onze LED-schermen maken het voor bezoekers prettig om naar te kijken. De narrowcasting indoor LED-schermen worden vaak bekeken van een korte afstand en daarom willen we een zo scherp mogelijk beeld creëren. Dit bereik je met een indoor LED-scherm.
Het formaat van je LED-scherm pas je aan op de ruimte. Een grote imposante binnenruimte, zoals een ontvangsthal, vraagt een andere beeldverhouding dan bijvoorbeeld een winkel. Onze narrowcasting indoor LED-schermen zijn beschikbaar in verschillende formaten en kunnen makkelijk met elkaar verbonden worden.
Indoor LED-schermen met hoge lichtopbrengst
Narrowcasting indoor LED-schermen met een hoge lichtopbrengst maken het mogelijk om de schermen ook van buitenaf te zien, of in ruimtes waar veel zonlicht naar binnen schijnt.
Curved LED-schermen
Niet alleen het formaat is aanpasbaar, ook in de vorm is er keuzemogelijkheid. Narrowcasting curved LED-schermen bieden de mogelijkheid om beelden om bijvoorbeeld bij roltrap of om een pilaar te laten lopen.
Gratis narrowcasting pilot
Of narrowcasting past binnen jouw organisatie en bij jouw doelgroep kun je maar op één manier testen. Wanneer je twijfelt, of jouw eigen content wilt laten zien op onze narrowcasting schermen, kun je een gratis narrowcasting pilot aanvragen.
Plan een gratis narrowcasting pilot
Een Narrowcasting indoor LED-scherm passend bij jouw locatie
De keuzemogelijkheid voor Narrowcasting indoor LED-schermen is enorm. Bij het kiezen van een LED-scherm, passend bij jouw locatie, houd je rekening met de pixel pitch en de NIT-waarde.
Pixel pitch
De pixel pitch is de afstand tussen twee pixels en wordt weergegeven in millimeters. Lees je bijvoorbeeld P6, dan staan de pixels 6 millimeter van elkaar af. Hoe lager de afstand tussen de pixels hoe scherper het beeld. Bij kleinere narrowcasting indoor LED-schermen kies je eerder voor een lagere pixelafstand. De beelden worden veelal van dichtbij bekeken en dan wil je haarscherp beeld.
Voor elke schermgrootte is er een bijpassende pixelafstand. Wanneer je narrowcasting indoor LED-schermen gaat plaatsen, is de pixelafstand van essentieel belang. Gebruik je schermen met een kleinere pixelafstand dan aanbevolen, zonder rekening te houden met belangrijke parameters, dan kan het gebeuren dat narrowcasting niet het gewenste resultaat oplevert.
NIT waarde
Voor de NIT-waarde geldt, hoe hoger de NIT-waarde, hoe hoger de lichtopbrengst en hoe helderder het beeld is. Op locaties met minder licht volstaat een LED scherm met een lagere NIT-waarde. Narrowcasting indoor LED-schermen die in een etalage met veel licht opgesteld staan, of in een grote felverlichte hal, zullen een hogere NIT-waarde nodig hebben.
De medewerkers van Manageyourmedia adviseren jou graag over de juiste pixel pitch en NIT-waarde voor jouw indoor LED-schermen. Neem contact met ons op voor meer informatie.
Een videowall van narrowcasting indoor LED-schermen
Een videowall kan opgebouwd worden uit meerdere losse LED-schermen. Het grote voordeel hiervan is dat je geen naden ziet lopen en dus één groot beeld kunt creëren. Hierdoor is de narrowcasting videowall voor het oog één groot paneel. Een videowall kan al opgebouwd worden met twee narrowcasting indoor LED-schermen.
Narrowcasting Indoor LED-schermen met creatieve content
Bij haarscherpe beelden, past haarscherpe content, hiervoor kun je gebruik maken van ons MYM contentmanagementsysteem. Hiermee creëer je creatieve content passend bij jouw organisatie. Met het MYM contentmanagementsysteem maak je niet alleen de content, je kunt ook inplannen wanneer je deze uitzendt. Wij vertellen je hier graag meer over.
Boek een gratis Narrowcasting pilot
Manageyourmedia geeft jou de mogelijkheid om narrowcasting geheel kosteloos uit te proberen. Met onze gratis narrowcasting pilot kun je gedurende één maand gebruik maken van een narrowcasting systeem, inclusief het MYM contentmanagementsysteem.
BEKIJK OOK EENS ONZE ANDERE NARROWCASTING OPLOSSINGEN
Narrowcasting is de manier om je bezoekers te inspireren, te informeren en te motiveren. Wij bieden verschillende oplossingen op het gebied van narrowcasting:
Wil je narrowcasting uitproberen, vraag dan een gratis narrowcasting pilot aan, en ervaar zelf de voordelen van het uitzenden van digitale content via narrowcasting.
Narrowcasting indoor LED-schermen projecten
Hieronder ziet u onze meest recente Narrowcasting indoor LED-schermen projecten. Zo kunt u zien hoe onze oplossingen in de praktijk eruit komen te zien.
De Rotterdam
De Rotterdam
MET EEN BEREIK VAN DAGELIJKS HONDERDEN BEZOEKERS ZIJN WIJ BLIJ MET HET PLATFORM VAN MANAGEYOURMEDIA WAAROP WIJ EENVOUDIG CONTENT KUNNEN PUSHEN NAAR HET IMPOSANTE LED SCHERM IN DE GANG
Plan nu een gratis narrowcasting inspiratiesessie met ons in en laat je verrassen met het scala aan mogelijkheden voor narrowcasting of neem contact met ons op.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.