Interactieve narrowcasting, een digitaal scherm met een touchscreen waardoor de bezoeker zelf kan bepalen wat er bekeken wordt op het scherm. Waar narrowcasting een bezoeker al zeer doelgroepgericht kan informeren, gaat deze vorm van narrowcasting net een stapje verder.
WAT IS INTERACTIEVE NARROWCASTING
Interactieve narrowcasting geeft de bezoeker de mogelijkheid om zelf te kiezen wat er op het scherm wordt weergegeven. Zo kan bijvoorbeeld een informatiekiosk in de stad meerdere opties hebben voor verschillende doelgroepen zoals toeristen, inwoners of bedrijven. De bezoeker bepaalt zelf tot welke doelgroep hij behoord, en krijgt zo handige informatie over bijvoorbeeld beschikbare parkeerplaatsen of het openbaar vervoer.
externe communicatie met narrowcasting
Interactieve narrowcasting kan ingericht worden zoals je het zelf wenst. Zoek je ondersteuning op het gebied van verkoop? Onze vormgevers en softwareontwikkelaars ontwerpen het juiste programma voor jouw doelgroep. Wil je de bezoekers snel en eenvoudig voorzien van de juiste informatie over een bepaalde dienst of service? Wij creëren samen met jou een digitaal platform dat met behulp van een touchscreen snel en eenvoudig de juiste informatie weergeeft.
Kortom, voor zowel de interne als de externe klant zijn er volop mogelijkheden.
Interne communicatie
Ook voor de interne communicatie binnen jouw organisatie biedt deze vorm van narrowcasting tal van mogelijkheden. Werknemers kunnen via het touchscreen snel en eenvoudig informatie ophalen over bijvoorbeeld verkoopcijfers, verjaardagen van collega’s of misschien wel het menu in het bedrijfsrestaurant.
Gratis narrowcasting inspiratiesessie
Boek een vrijblijvende en gratis narrowcasting inspiratiesessie bij jou op locatie, en maak kennis met de wereld van digitale communicatie.
Narrowcasting is de manier om jouw boodschap op een creatieve manier over te brengen. Via beeldschermen informeer en amuseer je je bezoekers. Je bereikt de juiste doelgroep op het juiste moment van de dag, en op de juiste plek binnen de organisatie.
Plan een narrowcasting inspiratiesessie in
WAT IS DE TOEGEVOEGDE WAARDE VAN INTERACTIEVE NARROWCASTING
Narrowcasting zorgt ervoor dat een bezoeker afgeleid is tijdens het wachten in bijvoorbeeld een showroom of een wachtkamer. Hierdoor wordt de wachttijd niet als vervelend ervaren, maar wordt de bezoeker juist goed geïnformeerd terwijl deze wacht op zijn beurt.
Maak je de narrowcasting interactief, dan heeft dezelfde bezoeker de mogelijkheid om vooraf al informatie op te zoeken over het doel van zijn bezoek.
WE LICHTEN DIT GRAAG TOE AAN DE HAND VAN EEN VOORBEELD:
We nemen in dit voorbeeld een keukenzaak in gedachten. Een klant komt een keuken uitkiezen maar alle verkopers zijn nog even bezet. Door de klant via deze interactieve vorm van narrowcasting, en met behulp van een touchscreen, al vragen te stellen over de keuken, zoals de vorm van de keuken, de gewenste kleurstelling, de gewenste apparatuur en andere belangrijke kenmerken, kan de verkoper direct gericht deze klant helpen zodra hij aan de beurt is.
Ons tweede voorbeeld betreft een kledingwinkel. Met behulp van interactieve narrowcasting kan de klant actuele voorraad controleren, koopjes in de sale scoren of het juiste outfit bij elkaar matchen.
Interactieve narrowcasting kan overal ingezet worden om doelgroepgericht informatie te verstrekken, enkele voorbeelden hiervan zijn onder andere:
Restaurants
Musea
Onderwijsinstellingen
Zorginstellingen
Warenhuizen
Supermarkten
Etc.
NARROWCASTING OMZETTEN NAAR INTERACTIEVE NARROWCASTING
Gebruik je reeds narrowcasting binnen je organisatie en wil je dit omzetten naar interactieve narrowcasting, dan helpen wij daar graag bij. Bestaande narrowcasting kan met behulp van onze ontwikkelaars eenvoudig omgebouwd worden. Wij vertellen je hier graag meer over.
Wil je weten hoe we narrowcasting, passief of interactief, kunnen inzetten binnen jouw organisatie? Neem dan contact met ons op, wij plannen graag een gratis narrowcasting inspiratiesessie in om dit te demonstreren.
BEKIJK OOK EENS ONZE ANDERE NARROWCASTING OPLOSSINGEN
Narrowcasting is de manier om jouw bezoekers te inspireren, te informeren en te motiveren. Wij bieden verschillende oplossingen op het gebied van narrowcasting:
Wil je narrowcasting uitproberen, vraag dan een gratis narrowcasting pilot aan, en ervaar zelf de voordelen van het uitzenden van digitale content via narrowcasting.
Interactieve narrowcasting projecten
Hieronder zie je onze meest recente Interactieve narrowcasting projecten. Zo kun je zien hoe onze oplossingen in de praktijk eruit komen te zien.
Apotheek de Schrijver
Apotheek de Schrijver
DE INVESTERING IN EEN GEOWACHT BEELDSCHERM LEVERDE DIRECT EEN BESPARING OP WEKELIJKSE ADMINISTRATIE EN PRINTKOSTEN
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.