Interactief jouw diensten of producten tonen, de vragen van bezoekers beantwoorden of alleen die informatie tonen waar bezoekers op dat moment behoefte aan hebben? Probeer dan eens te interacteren met Narrowcasting.
Door een touchscreen toe te voegen aan het narrowcasting systeem, kan jouw bezoeker zelf op zoek naar de informatie die hij op dat moment nodig heeft. De bezoeker kan hierdoor, zeer laagdrempelig, zelf bepalen wat hij te zien krijgt.
INTERACTEREN MET NARROWCASTING, HOE PAS JE DIT TOE
De interactie opzoeken met bezoekers kan op veel verschillende manieren:
Bezoekers kunnen direct, op locatie, hun beoordeling achterlaten op social media
Laat jouw klant zelf zijn eigen menu samenstellen via het interactieve touchscreen
De bezoeker kan bladeren door de catalogus met al jouw producten met daarbij bijvoorbeeld de locatie van deze producten in jouw winkel
Laat de bezoeker zelf een route uitstippelen via interactieve bewegwijzering
De klant kan direct zien of, en welke extra producten nodig zijn bij een aankoop
Praxis benaderde Manageyourmedia voor een oplossing voor de verkoop van hun CanDo binnendeuren. Deze deuren kunnen door de klant zelf samengesteld worden. Vanwege de beperkte ruimte in de winkel konden niet alle opties getoond worden. Door te interacteren met narrowcasting kan de klant nu via een touchcreen zijn eigen deur samenstellen, precies op maat. Bekijk het volledige project van Praxis.
VOORDELEN VAN INTERACTEREN MET NARROWCASTING
Het verkort de wachttijd van de bezoekers want vragen worden beantwoord via de interactieve narrowcasting oplossing
Het volledige productassortiment kan getoond worden zonder dat alles neergezet hoeft te worden
Upselling vindt plaats doordat de klant gerelateerde producten bij zijn aankoop te zien krijgt
De klant wordt geïnspireerd
Verzamel data van jouw klant en kom erachter wat zijn interesses zijn
Uiteraard zijn er nog veel meer voordelen van interacteren met narrowcasting, wij vertellen ze je graag. Neem geheel vrijblijvend contact met ons op.
Gratis narrowcasting pilot
Of narrowcasting past binnen jouw organisatie en bij jouw doelgroep kun je maar op één manier testen. Wanneer je twijfelt, of jouw eigen content wilt laten zien op onze narrowcasting schermen, kun je een gratis narrowcasting pilot aanvragen.
Plan een gratis narrowcasting pilot
NARROWCASTING IS MEER DAN ALLEEN INFORMATIE ZENDEN
Door te interacteren met narrowcasting ga je als het ware het gesprek aan met jouw bezoeker. Door slimme content te creëren, reageert jouw bezoeker op de informatie op het scherm. Hierdoor verzamel je data waarmee je nog gerichter kunt adverteren.
VERHOOG JE KLANTTEVREDENHEID DOOR TE INTERACTEREN MET NARROWCASTING
Een klant die goed geholpen wordt is een tevreden klant. Een tevreden klant komt niet alleen terug, maar zal ook iedereen vertellen over de goede service. Door te interacteren met narrowcasting, help je meerdere bezoekers op hetzelfde moment. Het personeel op de vloer beantwoordt vragen en geeft advies. Bezoekers die niet direct geholpen kunnen worden door het personeel, vinden de informatie op de interactieve touchscreens.
INTERACTIEVE NARROWCASTING OVERAL TOEPASBAAR
Interacteren met narrowcasting kan toegepast worden in winkelcentra, op luchthavens of stations, in wachtruimtes of bijvoorbeeld in horecagelegenheden. Bekijk onze projecten en doe direct inspiratie op voor Narrowcasting oplossingen op jouw locatie.
Wil je narrowcasting uitproberen, vraag dan een gratis narrowcasting pilot aan, en ervaar zelf de voordelen van het uitzenden van digitale content via narrowcasting.
Gratis narrowcasting inspiratiesessie
Plan nu een gratis narrowcasting inspiratiesessie met ons in en laat je verrassen met het scala aan mogelijkheden voor narrowcasting of neem contact met ons op.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.