Narrowcasting staat voor een gerichte verspreiding van informatie en inhoud. Bij Narrowcasting, ook wel digital signage genoemd, worden beeldschermen ingezet om dynamische content weer te geven. Dit wordt weergegeven op LCD- en LED-schermen en de content komt hierdoor in beeld bij de kijker die op dat moment in de directe nabijheid van het beeldscherm aanwezig is.
Met narrowcasting wil je jouw publiek aanzetten tot actie. Je wilt dat ze jouw product kopen, of jouw diensten gaan afnemen. Wij noemen dat activeren met narrowcasting. Deze acties kunnen zeer divers zijn. Het kan gaan om het daadwerkelijk kopen van een product of het kopen van extra producten, de bezoeker verleiden tot het achterlaten van feedback of bijvoorbeeld de bezoeker aansporen tot het doen van mond-tot-mondreclame.
Narrowcasting helpt om jouw boodschap duidelijk over te brengen aan jouw bezoekers. Adverteren met narrowcasting kan binnen elke branche en op elke locatie. Het stelt je in staat om jouw eigen televisiekanaal te creëren met content die gericht is op de bezoekers die op specifieke momenten van de dag langskomen. Je bereikt dus altijd de juiste doelgroep op het juiste moment
Bezoekers willen graag geïnformeerd worden, narrowcasting is hiervoor de ideale oplossing. Bewegende beelden worden 60.000 keer beter onthouden dan platte tekst. Informeren met narrowcasting is dan ook de ideale tool om jouw bezoeker te bereiken.
Een doel van narrowcasting is om de bezoeker te informeren over jouw producten of diensten. Een ander doel van narrowcasting kan zijn om jouw bezoekers te inspireren. Wij leggen je graag uit hoe je bezoekers kunt inspireren met narrowcasting.
Interactief jouw diensten of producten tonen, de vragen van bezoekers beantwoorden of alleen die informatie tonen waar jouw bezoekers op dat moment behoefte aan hebben? Probeer dan eens te interacteren met narrowcasting.
Narrowcasting is de uitgelezen manier om bezoekers en klanten te motiveren. Omdat narrowcasting zo enorm veelzijdig is kun je eigenlijk in elke branche en op elke plek motiveren met narrowcasting.
Narrowcasting maakt bezoekers nieuwsgierig, zij willen meer weten over jouw product, dienst of de service die je levert. Heb je eenmaal de aandacht van jouw bezoekers, dan kun je gaan stimuleren met narrowcasting. Je toont de bezoeker de juiste beelden, in de sfeer die past bij jouw doelgroep en met de look en feel die jouw organisatie zo herkenbaar maakt.
Gratis narrowcasting inspiratiesessie
Plan nu een gratis narrowcasting inspiratiesessie met ons in en laat je verrassen met het scala aan mogelijkheden voor narrowcasting of neem contact met ons op.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.