Manageyourmedia

Informeren met Narrowcasting doelgroepgericht, op het juiste moment en op de juiste plaats

Bezoekers willen graag geïnformeerd worden, narrowcasting is hiervoor de ideale oplossing. Bewegende beelden worden 60.000 keer beter onthouden dan platte tekst. Informeren met narrowcasting is dan ook de ideale tool om jouw bezoeker te bereiken.

INFORMEREN MET NARROWCASTING, HOE WERKT DAT

Informeren met narrowcasting is simpel. Stel eerst vast welke informatie je wilt zenden met behulp van narrowcasting. Deze informatie verwerk je vervolgens in passende content, bijvoorbeeld in presentaties, filmpjes of video’s.  Je bewerkt de content makkelijk via ons content management systeem. Plan de content in en zend deze vervolgens op de door jou gewenste tijdstippen uit.

WELKE INFORMATIE KUN JE UITZENDEN MET NARROWCASTING

Alle informatie die je wilt delen met  bezoekers kun je delen via narrowcasting. Enkele voorbeelden zijn: 
  • Het dagmenu of andere specials
  • Actuele wachttijden bij bijvoorbeeld de tandarts of de huisarts
  • Openingstijden
  • Toeristeninformatie
  • Nieuws, het weerbericht, tijden van het openbaar vervoer of verkeersinformatie
  • Interne bedrijfscommunicatie voor je medewerkers
Wil je weten of de informatie die jij wilt delen, ook via narrowcasting gedeeld kan worden? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag.

Gratis narrowcasting inspiratiesessie

Boek een vrijblijvende en gratis narrowcasting inspiratiesessie bij jou op locatie, en maak kennis met de wereld van digitale communicatie.

Narrowcasting is de manier om jouw boodschap op een creatieve manier over te brengen. Via beeldschermen informeer en amuseer je je bezoekers. Je bereikt de juiste doelgroep op het juiste moment van de dag, en op de juiste plek binnen de organisatie.
Plan een narrowcasting inspiratiesessie in

CONTENT MET WAARDEVOLLE INFORMATIE CREËREN

Narrowcasting kent ontelbaar veel mogelijkheden om informatie uit te zenden. Presentaties, video’s, foto’s of live streamingbeelden, voor elke doelgroep is er passende content mogelijk. Door deze veelzijdigheid aan mogelijkheden, is het belangrijk om goed na te denken over hoe je gaat informeren met narrowcasting.

TIPS EN TRICS VOOR HET INFORMEREN MET NARROWCASTING

HOUDT REKENING MET DE OMGEVING

Het is verstandig om goed na te denken over welke informatie je op welk beeldscherm toont. Een scherm in de etalage heeft als doel om de bezoeker over te halen je winkel te betreden, terwijl een scherm bij de kassa wellicht als doel heeft om impuls aankopen te stimuleren. Bij het informeren met narrowcasting is het raadzaam om de content hierop aan te passen.

BLIJF HERKENBAAR

Jouw organisatie is uniek. Met narrowcasting heb je enorm veel mogelijkheden om content uit te zenden. Waar je ook voor kiest, zorg er altijd voor dat jouw organisatie herkenbaar blijft.

WIE IS JOUW PUBLIEK OP WELKE MOMENTEN VAN DE DAG

Een groot voordeel aan informeren met narrowcasting is dat je zelf kunt bepalen wanneer je welke informatie uitzendt. Je kunt dus de informatie heel specifiek per doelgroep onder de aandacht brengen. Denk hierbij aan informatie gericht op bijvoorbeeld alleenstaanden, ouderen of ouders met jonge kinderen.

INFORMEREN MET NARROWCASTING, DEZE KLANTEN GINGEN JE VOOR

Narrowcasting wordt in veel branches al succesvol ingezet, het bewijs hiervan is terug te lezen in onze projecten.

Voor Crowne Plaza hebben wij direct naast de receptie enkele touchscreen monitoren geplaatst. Gasten kunnen hier alle informatie terugvinden over de stad, restaurants, bezienswaardigheden en shoppingmalls.

De RAI Amsterdam maakt gebruik van digitale touch kiosken die geschikt zijn voor steeds weer verschillende evenementen. Exploitanten en bezoekers hebben zo altijd toegang tot relevante informatie.

Bij Five Stars Casino’s hechten de bezoekers veel waarde aan anonimiteit, rust en concentratie. Om deze bezoekers toch te voorzien van verplichte informatieverstrekking, maken zij gebruik van ons content management systeem en de benodigde hardware.

Meer van onze projecten zijn hier terug te lezen. 

Wat kan je nog meer bereiken met narrowcasting

Narrowcasting is de manier om je bezoekers te inspireren, te informeren en te motiveren. 
Wil je Narrowcasting uitproberen? Vraag een gratis narrowcasting pilot aan en ervaar zelf de voordelen van het uitzenden van digitale content via narrowcasting.
Plan een gratis narrowcasting pilot

Gratis narrowcasting pilot

Plan nu een gratis narrowcasting pilot met ons in en laat je verrassen met het scala aan mogelijkheden voor narrowcasting of neem contact met ons op.

Plan een narrowcasting pilot in
Top

Plan een inspiratiesessie

Inspiratiesessie

Plan een pilot

Pilot

Bedankt voor uw interesse in onze infographic.

Dienstenkaart download

Direct contact? Vult u dan hieronder uw email adres of uw telefoonnummer in en wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

menu